اسم انواع چای سیاه خارجی[فیلم+متن]

معرفی اسم انواع چای سیاه خارجی [فیلم+متن]

 

 

 

در این فیلم ۳ دقیقه ای  و در ادامه مطالب در مورد معرفی انواع چای سیاه خارجی قصد داریم شما را با اسم انواع چای سیاه خارجی بسیار پر مصرف و رایج در بازار ایران آشنا کنیم.

 

 

در ادامه فیلم معرفی اسم انواع چای سیاه خارجی را ببینید.

 

 

 

 

 

لینک فیلم های مربوط به چای ایرانی:

 

فیلم معرفی چای ایرانی لاهیجان

مقدار رنگ دهی چای شکسته لاهیجان

 

 

متن فیلم معرفی انواع چای سیاه خارجی:

سلام

امیدوارم خوب باشید

در این فیلم قصد دارم تا شما عزیزان رو با اسامی انواع چای خارجی آشنا کنم.

اول یک نکته را خدمت شما عزیزان عرض کنم که منظور از چای خارجی هر نوع چای ای هست که تمام مراحل تولید چای از کشت تا بسته بندی در خارج از ایران انجام میشه پس از چای ایرانی در این فیلم صرفنظر می کنیم.

لینک فیلم هایی که در مورد انواع چای ایرانی هست پایین فیلم قرار داده شده روی آنها کلیک کنید و فیلم ها را تماشا کنید.

 

اولین چای خارجی که بهتون معرفی میکنم چای سیلان هست که محصول کشور سریلانکاست این چای در سه نوع قلم، شکسته و باروتی در بازار موجود است.

یعنی اسامی آنها به ترتیب چای قلم سیلان ( همانطور که در تصویر فیلم ملاحظه می کنید) ، چای شکسته سیلان( همانطور که در تصویر فیلم ملاحظه می کنید) و چای باروتی سیلان( همانطور که در تصویر فیلم ملاحظه می کنید) که از همه آنها اندازه ریزتری دارد.

 

دومین چای ای که در این فیلم معرفی می کنم چای کلکته محصول کشور هندوستان است و در سه نوع قلم، باروتی و شکسته یعنی چای قلم کلکته(همانطور که در تصویر فیلم ملاحظه می کنید) ، چای شکسته کلکته(همانطور که در تصویر فیلم ملاحظه می کنید) و چای باروتی کلکته(همانطور که در تصویر فیلم ملاحظه می کنید).

 

سومین چای خارجی، چای سبز خارجی هست( همانطور که در تصویر فیلم ملاحظه می کنید) که معمولا از کشورهای شرق آسیا مانند چین یا ژاپن به بازار ایران وارد می شود.

 

 

چهارمین نوع چای خارجی به نام چای کله مورچه است که در دونوع کله مورچه هندی (همانطور که در تصویر فیلم ملاحظه می کنید) و کله مورچه کنیا (همانطور که در تصویر فیلم ملاحظه می کنید ) در بازار یافت می شود.

 

امیدوارم که این فیلم برای شما مفید بوده باشه شما عزیزان می توانید تمام سوالاتی که در مورد انواع چای دارید در قسمت نظرات مطرح کنید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

به امید دیدار مجدد.

 

جهت خرید انواع چای خارجی از کافه دلیوری اینجا کلیک کنید.

 

 

معرفی انواع چای خارجی ارزان در بازار ایران
مراکز فروش چای ایرانی در تهران کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو
بستن

سبد خرید

بستن

لیست علاقه مندی ها

به تازگی بازدید شده

بستن

از اینکه شما را اینجا میبینم خیلی خوشحالم !

رمز عبور به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.

داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در ما شرح داده شده استفاده می شود سیاست حفظ حریم خصوصی.

در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟

بستن

دسته‌بندی‌ها